zaterdag 30 maart 2013

We LOVE FLUO!

Een tijdje geleden vroeg mijn schoonzus of ik t-shirts kon "pimpen" voor de kids... Oscar is mijn petekind en Lily is mijn schatje dus natuurlijk zag ik dat zitten! Ik kreeg foto's met richtlijnen en na toch wel wat denkwerk rolde dit gisteren van onder mijn naaimachine en strijkijzer:




Voor Oscar stoere strepen. Ik gebruikte fluo biais die ik eerst dubbelstikte. Dan met wondertape strepen plakken. De zijkanten van de mouwen heb ik losgetornd zodat de biais mooi weggewerkt kon worden. Dan alles doorstikken.



Voor Lily een vlaggenlijn. Dit is weer dubbelgestikte biais en fluo flockfolie. Ik stikte de flockfolie nog een eens door op een middenlijn.


En zo hebben we perfecte paascadeautjes om deze week af te geven!

Fluo biais: De Stoffenkamer
Fluo flockfolie: http://www.hotfix-studio.be

1 opmerking:

  1. Heel knap gedaan, ik vind vooral de vlaggen heel mooi schitteren ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen