zondag 17 maart 2013

Trends...

Als kind was ik er al zot van... nu eigenlijk nog steeds, al weet ik nooit goed wat je ermaa kan doen: FLUO!

Ik nam een van mijn favoriete stofjes en knipte er een hemd uit. Het was een beetje saai zo, dus nam ik er alle kleurtjes paspel bij die ik in mijn bezit heb (en dat zijn er genoeg!). En toen zag in de fluo paspelband...

En het werd dit:




Model: Appel uit Ottobre
Stof: Brillen Veritas, bolletjes eigen voorraadkast 
Fluo paspel: De Stoffenkamer

En zo werd er nog eens geoefend voor de lessenreeks die volgend jaar start ;)

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi hemdje ( ik moet dringend ook eens les volgen!)
    Nadat ik dit stofje in een van je vorige blogberichtjes zag passeren, heb ik het mezelf ook aangeschaft....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect genaaid hemdje en helemaal hip met die fluo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof met die fluo accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, leuk en lekker zomers met die fluo paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lotte,

    Bedankt om je hemdje te delen op onze Facebookpagina. Echt leuk met het fluo paspel!

    Met creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen