woensdag 25 juli 2012

Het moeder-dochter projectje...

Al een hele tijd terug zocht ik een nieuwe uitdaging... en toen vroeg mijn schoonzus of ik geen rokjes kon maken voor haar en haar dochter. Het boek van de Madamme kwam net uit...
We bestelden stof bij roodmetwittestipjes, kozen een model (nl. de klokrok) en ik ging aan de slag... Het was niet zonder zuchten want de stof was wat scheef gedrukt en ik kreeg de tekening niet mooi afgestemd.

Gisteren zag ik deze foto  en was toch wel blij met het eindresultaat!


Meer van dat... maar dan voor mama en zonen ;)

4 opmerkingen:

  1. Echt schattig,heel mooi stofje en zo te zien zijn ze er beiden fier op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig! jullie hebben precies zelfs dezelfde slippers?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, daar hou ik van, zo moeder-dochter-projectjes! Wat een leuk resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen