dinsdag 17 april 2012

Een beetje warmte tijdens deze veel te koude dagen!

Je las het eerder al en het is nog niet over: ik ben ziek :( Door al dat hoesten heb ik ook nog een tussenribspier verrekt en dat doet verschrikkelijk veel pijn... Eén voordeel: ik moet een weekje rusten dus nog niet terug naar het hectische schoolleven!
Maandag zette ik me even aan het maken van een stempel... Zoals zo vaak: het ziet er allemaal heel eenvoudig uit tot ik het zelf probeer... man, man, man! wat een gesukkel. Als ik me wat beter voel probeer ik het nog eens ;)
Ik volgde de richtlijnen van Elisanna, maar deze en deze vond ik ook heel duidelijk. 

Zo rusten, dat vind ik maar moeilijk! Ik kreeg vandaag de oproep van een collega of er niet "iemand" boodschappentasjes kon maken voor onze eigen kleuterklas (oefenklas voor de studenten). IK wist weer wat doen dus ;) Geen foto deze keer want het zijn zo een eenvoudige tasjes dat ik me er een beetje voor schaam...

Om het goed te maken nam ik nog eens mijn patronenmap bij de hand en vond deze terug... Gevulde uiltjes... Net wat ik nodig had: een beetje warmte en plezier.




Mijn nieuwe BFF.. even in de microgolfoven en lekkere warmte aan mijn rib!

Alleen... bij zijn thuiskomst van school besloot de oudste zoon dat het zijn nieuwe BFF werd... ik mag er dus nog maken ;)

1 opmerking: