vrijdag 3 februari 2012

Kraamcadeautjes en zeverlappen

Vele vrienden en collega's zijn onlangs mama en papa geworden (en er staan er nog een paar te wachten...). Ideaal dus om een aantal kraamcadeautjes uit te proberen... Eerst wat mooie stofjes besteld (eigenlijk wat tegen mijn principe want ik vind het allemaal veel te duur), wat opzoekwerk in de vele inspirerende blogs en dit zijn de resultaten...


Ik was duidelijk op dreef...
Marius is weer eens tanden aan het krijgen en dat gaat natuurlijk gepaard met heel wat gekwijl... na wat zoeken kwam ik een tutorial tegen voor een "zeverlapje". Eerst uitgeprobeerd met Ikea stof en badstof voor de achterkant en toen kreeg ik dit:




En maakte het meteen voor baby Raf ;)


Ik was toen toch goed op dreef, dus maakte ik er maar bandwerk van... 4 voor Marius en 2 kleinere voor de kleintjes bij Moeke Anja ;) Voor de achterkant gebruikte ik deze keer tetradoeken, iets dunner waardoor het zeverlapje mooier valt.

















En Marius, die vond het weer goed...


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie cadeautjes! Prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank u dank u... stofjes komen van Bambiblauw en Vanmarieke

      Verwijderen
  2. En jij naait nog maar sinds december? Chapeau, goed gedaan hoor! Mooie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wijs! Mooier dan die eeuwige bavetten waar mijn refluxkinders altijd mee opgezadeld zitten! Ik ga je na-apen (als ik mag?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijk mag je na-apen... mijn onthaalmoeder maakt ze nu ook al voor alle kindjes ;)

      Verwijderen